Indulona: Váš život se vpisuje do vaší pokožky

Indulona spouští kampaň na představení nového designu produktů. Zdroj: Médiář

Indulona spustila na konci července novou česko-slovenskou kampaň, jejímž úkolem je představit nový design produktů Indulona, určeným k péči o pokožku. Tendr na komunikaci Indulony vyhrála Leo Burnett, která připravila třicetivteřinový televizní spot komunikující jednotlivé benefity značky společně s vizuálem, který bude zároveň použit na veškerých POS materiálech. Cílem kampaně je představit jednotlivé životní situace, které se lidem vpisují do jejich pokožky. Spolu s nasazením spotu šly do prodejen i výrobky značky Indulona v novém designu.

Nové obaly krémů prezentuje značka také pomocí nového webu, který spustila 1. července. Web připravila na základě vítězství v dalším výběrovém řízení agentura Digital Vision z komunikačního uskupení Media Factory.

 

Zdroj: Médiář, původní článek zde